Societatea Industrial M&A Consulting SRL iși propune extinderea activității în domeniul serviciilor suport de sprijinire a afacerilor prin construirea și amenajea unei locații – adecvate afacerilor pentru IMM, în special microîntreprinderi și start-upuri și punerea la dispoziția firmelor locatare a unor servicii de bază și conexe care să contribuie la dezvoltarea durabilă a acestora. Firma va asigura un management performant al Centrului dedicat clienților, eficient, eficace și creativ, oferind calitate, flexibilitate și rapiditate, precum și servicii și soluții pentru dezvoltarea afacerilor.
Astfel, Centrul de afaceri și servicii Cluj, construit și administrat de către Societatea Industrial M&A Consulting SRL, va creea premisele:
- Realizării unui ambient de afaceri moern, într-o zonă centrala a Municipiului Cluj la standarde europene;
- Punerii la dispoziția IMM din oraș și localitățile din zonă a unui centru de resurse pentru inițierea și dezvoltarea afacerilor prin oferirea de către firmele locatare de servicii specializate de asistență, consultanță, instruire, promovare și alte servicii care fac parte din categoria activităților profesionale, stiințifice, tehnice și a celor administrative și de servicii suport pentru intreprinderi, în special IMM.
- Stabilirii de relații de afaceri durabile între firmele găzduite
- Utilizării în comun, în același areal și cu costuri mult mai mici, a unor servicii, utilități și resurse puse la dispoziție de firma administratoare sau de partenerii săi strategici (servicii de secretariat, spații de întâlnire și organizare evenimente, servicii de pază, curățenie, IT&C, promovare și publicitate, etc).
Viziunea societății – Arta dezvoltării înseamnă să folosești pentru bunăstarea oamenilor tot ce Dumnezeu ne-a dat, fiindcă nimic nu este inutil, totul este la rândul său / la locul său. Acum e timpul pentru Centrul de afaceri și servicii Cluj. Se urmărește ca Centrul de afaceri și servicii Cluj să devină un centru local de resurse pentru inițierea și dezvoltarea de afaceri de către întreprinderile din municipiul Cluj si zonele limitrofe.
Misiunea firmei este furnizarea de servicii suport combinate, inovative, de calitate, cu valoare-adaugată, la prețuri competitive, pentru satisfacerea deplină a clienților și optimizarea costurilor acestora.
Valorile companiei sunt:
- Promtitudine, flexibilitate, seriozitate și adaptabilitate la cerințele clientului
- Respect față de angajați, clienți, parteneri și mediul înconjurător
Obiectivele pe termen scurt urmăresc obținerea unui grad maxim de ocupare a centrului de afaceri
Obiectivele pe termen mediu și lung vizează menținerea clienților prin asigurarea unui nivel înalt ak calității serviciilor, diversificarea acestora în concordanță cu nevoile și tendițele în domeniu, prin investiții în personal și implementarea unui sistem de management integrat.
Strategia firmei în ceea ce privește managementului Centrului de afaceri și servicii cât și funcționarea optimă a acestuia este de:
- Asigurarea pentru firmele locatare de condiții de desfășurare a activității cât ,ao bune, un nivel de satisfacție cât mai ridicat și un pachet de servicii de bază și conexe, cu costuri operaționale optime
- Operare in condiții de rentabilitate – prin atragerea de firme locatare pentru utilizarea maximă a spațiilor disponibile, realizarea de contracte de inchiriere pe o perioadă cât mai mare, precum și a unor pachete de servicii conexe pentru firmele găzduite.
Îm acest sens societatea își va canaliza eforturile în următoarele direcții:
- Orientarea către clienți care activează în domeniul serviciilor profesionale în vederea atragerii ca locatari în cadrul centrului de afaceri și servicii de IMM în special microintreprinderi și start-up care să ofere o paletă de servicii cât mai completă pentru inițierea și dezvoltarea de afaceri de către alte societăți comerciale
- Optimizarea costurilor operaționale ale locatarilor în special cele cu utilitățile prin negocierea unor contracte cu furnizorii de servicii (electricitate, internet, etc) în condiți cât mai avantajoase.
- Externalizarea unor activități ale firmei de administrare pentru serviciile contabile, juridice, de resurse umane
- Internalizarea unor servicii de tipul celor de curățenie și pază casa să asigure cheltuieli de personal mai scăzute decât în cazul în care acestea ar fi furnizate de firme specializate
- Incheierea unor contracte cu furnizorii de echipamente și utilaje (centrale termice, centrala telefonică, copiator, echipamente de birotică, echipamente audio-video, etc) care să conțină și servicii postgaranție de intreținere a acestora și de remediere a eventualelor disfuncționalități
- Incheierea unor parteneriate cu alți furnizori de servicii astfel încât să fie în masură să răspundă unor nevoi proprii sau cerințe specifice ale clienților
- Furnizarea unui pachet de servicii firmelor locatare la tarife corespunzătoare, care să permită utilizarea în comun de către acestea a unor resurse umane și logistice cu impact direct asupra diminuării costurilor
- Asigurarea de resurse umane specializate care să ofere servicii de calitate
- Realizarea unui Regulamet de organizare și funcționare atât pentru personalul propriu cât și pentru firmele locatare, cu proceduri clare privind accesul în clădire, utilizarea atât a spațiilor și bunurilor cu destinație comună, cât și a celor închiriate de către firmele locatare, de asemenea regulamentul va prevedea reguli de colectare selectivă a deșeurilor
- Promovarea Centrului de afaceri astfel încât să asigure o vizibilitate cât mai crescută și șă atingă un nivel maxim de ocupare.
Încă din faza de realizare a proiectului s-a avut în vedere alegerea de solutii constructive casa să minimizeze costurile cu utilitățile (soluții ecoeficiente și cu un impact cât mai redus asupra mediului), să asigure funcționarea în condiții de eficiență energetică și să ofere facilități în conformitate cu exigențele clienților și personalul, accesul în incinta centrului de afaceri și servicii, organizarea de evenimente și întalniri de afaceri, parcarea autoturismelor
Fiind o firmă, care oferă servicii, factorul uman este determinant în asigurarea unor servicii de calitate. De aceea, recrutarea, prefecționarea și menținerea personalului care va fi angajat și asigurarea satisfacției și fidelizării acestuia este un obiectiv prioritar în realizarea misiunii firmei.
Politica de resurse umane a firmei vizează selecția și angajarea personalului pe baza experienței și competențelor profesionale stipulate in fișele de post, cu respectarea principiilor egalității de șanse.
Îmbunătățirea continuă a perfomanțelor și competențelor personalului angajat va fi asigurată prin realizarea de cursuri periodice de instruire și perfecționare și certificare de competențe. In vederea fidelizării angajaților se vor avea în vedere pachete salariale care vor include pe lângă participarea la cursuri și alte forme de stimulare cum ar fi: tichete de masă și tichete cadou, bonusuri în funcție de realizări și performanțe.